D.U.K. Dažniausiai užduodami klausimai

 

 IT įranga ir kitos prekės

Pristatymas

  1. Kokiu būdu yra pristatoma užsakyta prekė? Užsakytas ir apmokėtas prekės pristato mūsų partneriai- patikimos logistikos kompanijos, todėl mūsų klientai gali būti tikri, kad jų prekės bus saugiai pristatytos į nurodytą vietą.
  2. Ar yra galimybė asmeniškai atsiimti užsakytas prekes? Taip, tokia galimybė yra, tokiu atveju, prekės užsakymo metu, apie tai reikia informuoti GAMEWEB.LT vadybininką.
  3. Kiek laiko trunka pristatymas? Į šį klausimą Jums tiksliai atsakys mūsų vadybininkai, nes tai priklauso nuo prekės, kurią Jus užsakysite ir laiko, kada Jus užsakysite. Paprastai prekės yra pristatomos per 2-3 dienas. Yra galimybė, kad prekės būtų pristatytos tą pačią užsakymo dieną, bet tada yra papildomų sąlygų. Geriausia paskambinti telefonu į GAMEWEB informaciją arba parašyti elektroninį laišką, tam kad gauti greitą ir tikslų atsakymą.
  4. Kaip sužinoti prekės tikslų pristatymo terminą? Prekės išsiuntimo iš sandėlio metu Jus automatiškai gausite Jūsų nurodytu elektroniniu paštu žinutę, kuri tiksliai informuos Jus apie tikslų pristatymo terminą.
  5. Ką daryti jei kurjeris pristatys prekę pažeistoje pakuotėje? Pastebėję bet kokius dėžių pažeidimus nepriimkite iš kurjerio siuntos ir kaip priežastį nurodykite pakuotės prekės pažeidimus. Tokiu atveju būtinai paskambinkite į GAMEWEB.LT informaciją, ir mūsų vadybininkai išaiškins situaciją.

Pirkimas, užsakymas, apmokėjimo formos.

  1. Kas gali pirkti WWW.GAMEWEB.LT elektroninėje parduotuvėje? Mūsų elektroninėje parduotuvėje pirkti gali kiekvienas vartotojas. Siekiant supaprastinti pirkimą mūsų parduotuvėje mes sukūrėme sistemą, kurioje nereikia registruotis tam, kad užsakyti prekę. Vis dėl to, mes rekomenduojame užsiregistruoti mūsų parduotuvėje. Tokiu būdu, užregistruoti lankytojai reguliariai gaus informaciją apie geriausias akcijas ir nuolaidas bei išskirtinius pasiūlymus.
  2. Koks yra elektroninės parduotuvės GAMEWEB.LT darbo laikas? Jus galite kreiptis pas mūsų vadybininkus tokiu laiku: I-IV : 10.00-23.30; V-VII: 10.00-17.00. Greičiausiai susisiekti su mumis Jus galite telefonu, per elektroninį paštą, SKYPE arba tiesiogiai parduotuvės internetiniame puslapyje naudojant LIVECHAT.
  3. Kokiu laiku galimas užsakyti prekės? Prekės GAMEWEB.LT parduotuvėje galima užsakyti visą parą (24 val.). Pavyzdžiui, jeigu Jus užsakysite prekę naktį, tai Jūsų užsakymas bus priimtas bei vykdytas kitą dieną ryte.
  4. Kaip galima atsiskaityti už prekes? Internetinėje parduotuvėje GAMEWEB.LT kiekvienas pirkėjas gali pasirinkti sau patogų atsiskaitymo būdą.

Jus galite už prekės sumokėti: 

1. išankstiniu banko pavedimu arba 

2. grynaisiais pinigais, bet atsiskaitant grynaisiais pinigais pirkėjas privalo sumokėti 10% prekės kainos išankstiniu banko pavedimo. Tai yra būtina, nes tai rodo, kad pirkėjas tikrai nori įsigyti prekę.

GAMEWEB.LT rekomenduoja atsiskaityti pirmu variantu, tai yra išankstiniu banko pavedimu, nes šis būdas garantuoja greičiausią prekės pristatymo laiką.

  1. Kas bus jei prekė nebus pristatyta sutartu laiku? GAMEWEB.LT garantuoja, kad jeigu prekė nebus pristatyta sutartu laiku, pirkėjui pareikalavus pinigai Klientui gali būti grąžinti per 24 val.
  2. Ar įmonės gali pirkti GAMEWEB.LT elektroninėje parduotuvėje? Taip, tai yra įmanoma. Įmonėms yra pritaikytos specialios nuolaidos ir gali būti paruošti specialus pasiūlymai.
  3. Ar galima gauti faktūrą po prekės įsigijimo? Taip, Jus galite gauti faktūrą, kurią GAMEWEB.LT vadybininkai išsiųs Jums elektroniniu paštu.

Garantija ir servisas

  1. Kokiems prekėms yra suteikiama garantija? Visiems nešiojamiems kompiuteriams, žaidimų kompiuteriams, monitoriams, planšetiniams kompiuteriams, mobiliems telefonams ir daugumai kitų prekių esančių mūsų svetainėje yra suteikiama originali gamintojo garantija.
  2. Kur kreiptis jei prekė sugedo garantiniu laikotarpiu? Už prekės taisymą yra atsakingas garantijoje (garantiniame talone) nurodytas aptarnavimo centras. Jei prekė sugedo, skambinkite garantijoje nurodytu telefonu arba pristatykite į servisą garantijoje nurodytu adresu. Lygiai tokios pačiomis sąlygomis vadovaujasi dauguma didžiausių parduotuvių Lietuvoje. Tai užtikrina kokybišką aptarnavimą ir greitą prekės patikrinimą, kurį atlieka gamintojo pasirinktas aptarnavimo centras.
  3. Kokius dokumentus reikia atnešti į garantinį servisą? Prietaiso garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti garantinį taloną bei pirkimo dokumentą. Kartais būtina yra pristatyti prekę originalioje pakuotėje (apie tai daugiau informacijos Jus rasite prekės garantiniame talone).

Žaidimai, žaidimų raktai

 

  1. Kokie yra mokėjimo budai? Sumokėti galite iš bet kurios sąskaitos banke (korteles tipas nėra svarbus) elektroniniu būdu, arba asmeniškai bet kuriame banke.
  2. Ar galėčiau gauti žaidimą su dėžute? Deja dar ne, mums svarbu pasiūlyti mažiausią žaidimo kainą ir greičiausiai jį pristatyti Klientui, todėl dėžučių neturime ir siunčiame tik raktus. Patį žaidimą galima oficialiai atsisiųsti iš oficialios šio žaidimo svetainės. Po Diablo 3 išleidimo planuojame papildyti žaidumų užsakymo galimybes ir suteikti žaidėjams galimybe pasirinkti CDkey + BOX variantą.
  3. Kokiu būdu gausiu užsakytą žaidimo raktą? Atliekant užsakymą Jūs galite pasirinkti (tik prepaid.lt), kaip raktas bus Jums išsiųstas: elektroniniu paštu, per skype arba SMS. Kartu su raktu gausite rakto nuotrauką. Jeigu rakto nuotraukos negavote, bet ji Jums yra reikalinga, parašykite mums: info@gameweb.lt Jeigu perkate per Gameweb.lt ir norite kad raktas butu papildomai pristatytas per Skype arba sms - parasykite apie tai užsakymo komentaruose.
  4. Esu nepilnametis, ar galėsiu kaip nors nusipirkti žaidimą? Taip. Netgi neturint sąskaitos banke Jūs galite apmokėti gautą sąskaitą bet kuriame banke grynaisiai pinigais.
  5. Per kiek laiko gausiu užsakyto žaidimo raktą? Jeigu mokėjote iš SEB arba Swedbank sąskaitos (arba banko skyriuje), tada raktą gausite maždaug per 10 minučių. Mokant iš kitų bankų pervedimas gali užtrūkti iki 12 valandų darbo dienomis, priklausomai nuo mokėjimo valandos ir dienos, taigi raktą galėsime Jums išsiųsti tik po to, kai bus apmokėta.
  6. Kokią reikia turėti banko kortelę, kad galėčiau apmokėti gautą sąskaitą per internetą? Banko kortelės tipas nėra svarbus, svarbu kad Jūs galėtumėte naudotis elektroninės bankininkystės paslaugomis.
  7. Koks rakto pristatymas yra greičiausias: elektroniniu paštu, sms ar per skype? Raktus per skype arba sms galite gauti tik darbo dienomis iki 22.00 val., todėl patariame rinktis email. El. paštu CDkey raktai yra pristatomi automatiškai 24/7
  8. Ar galėčiau sumokėti iš draugo / tėvų / kito asmens sąskaitos? Taip, bet yra būtinas yra sąskaitos savininko sutikimas. Atkreipkite dėmesį, kad pildant užsakymo formą nepamirškite teisingai nurodyti mokėtojo (sąskaitos savininko) vardo ir pavardes. Ta galite padaryti papildimai komentaruose.
  9. Nusipirkau žaidimą (apmokėjau išankstini žaidimo užsakymą) bet jis man nepatiko/netinka, ar galiu gražinti raktą ir atgauti sumokėtus pinigus? Ne. Prieš pirkdami žaidimą patariame su juo susipažinti, pasiskaityti ir pažiūrėti gameplay filmų. Dauguma MMO žaidimų siūlo nemokamą bandomąjį laikotarpį, per kurį galėsite nuspręsti ar tai yra tai ko Jūs tikitės. Gražinimas yra atliekamas tik jeigu žaidimo negalėjome Jums pristatyti per 24 valandas.

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas